Selasa, 24 November 2009

....MARKETING PLAN.....

Marketing Plan bagi bisnes ALPHA LIPID ini adalah BARU di MALAYSIA. To all yang rasa berminat nak join bisnes ni, sign up cepat…jika anda lambat, orang lain akan mendahului anda.. Satu-satunya bisnes yang ada ROYALTY. Ramai yang telah berjaya dengan bisnes ini !! Lihatlah gambar di bawah ini dan renung-renungkan..

Royalty kali ke-2 ini diadakan di SUNWAY CONVENTION CENTER pada 20 september 2008. Royalty ini diadakan bagi tujuan meraikan ahli alpha lipid yang berjaya meraih pendapatan yang tinggi di Malaysia dalam bisnes ALPHA LIPID LIFELINE ini.. Ramai yang turut hadir bagi melihat sendiri realiti ROYALTY dalam bisnes ini yang julung kali diakan di Malaysia.

Business kami tidak dipanggil MLM. Business kami adalah DBB (duit berbeg-beg). Kami hanya mengaplikasikan konsep seperti MLM tetapi hakikatnya adalah lebih dari apa yang anda mahukan!!

Senang sahaja…jika sales anda tinggi/cara paling cepat anda sponsor orang lain, anda layak mengumpul point dimana point tersebut akan ditukar kepada bonus setiap bulan dan juga point yang terkumpul setiap 6bulan akan ditukar kepada CASH yang dipanggil sebagai ROYALTY!!!

adakah business lain di luar sana ada memberikan anda ROYALTY seperti kami????

jika anda berminat dengan konsep MLM, anda hanya perlu menaja ahli baru di bawah anda sahaja.duit yang anda laburkan untuk menjadi ahli tidak hangus begitu sahaja. dengan duit keahlian anda, anda layak membawa pulang 3tin ALPHA LIPID =RM450 atau dengan cara cepat 30tin = RM4500, point yang terkumpul layak ditukar kepada bonus bulanan!!! automatic disimpan untuk ROYALTY!!! tin yang anda bawa pulang anda boleh menggunakannya untuk tujuan kesihatan dan juga anda boleh menjual kepada mereka2 yang memerlukannya…anda menolong diri anda, anda juga sebenarnya menolong orang lain..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan